Alla inlägg den 28 januari 2014

.

Av Mikkah Frohm - 28 januari 2014 23:38



Mohaha lite dålig humor.. tröttheten övergick till övertrött & kan inte sova, fattar inte varför jag inte lägger mig påengång jag blir trött då jag vet att lillan har börjat vakna igen på nätterna & tycker man ska vara vaken, men men det går väl över.
Blir väl att se lite mer SATC & pimpla jordgubbssaft, försöker sluta dricka dricka, men alla har vi en last & min är dricka & gärna i mängder gärna dygnet runt gärna just nu, men NEJ inge dricka, saft, inte för de är mycket bättre. Kanske ska ner & leta fram sodastreamen.. bubbelvatten må väl va 1000 gånger bättre...
Jaja njut av bilderna. Hahah jag fick mig då ett gott skratt.

.

Av Mikkah Frohm - 28 januari 2014 21:04


Slut som artist, men hade tänkt se PH så får se om man håller sig vaken, skulle fått främmande här på kvällskvisten, men för trött för att umgås mer idag, haft en super mysig dag hos familjen L, tacos & massa bus med barnen. Båda två somnade i min famn, underbart <3
Skulle igentligen även ha åkt på BC med L men kände inte alls för BC idag.
En annan dag min fina!

Hörs!

Av Mikkah Frohm - 28 januari 2014 13:53


Sådär då har vi betalat räkningar, Tyra skulle självklart hjälpa till ;)
Varför krypa när man kan stå?
Vi har även tvättat & städat köket, det var verkligen kaos.
Väntar & väntar på att dom ska fixa hålet i vardagsrummet :/ klantarslen.
Packa skötväskan, gå & prata med mor sen ta bussen till G & N. Tacos & mys.


På återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards