Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

.

Av Mikkah Frohm - 28 januari 2014 23:38



Mohaha lite dålig humor.. tröttheten övergick till övertrött & kan inte sova, fattar inte varför jag inte lägger mig påengång jag blir trött då jag vet att lillan har börjat vakna igen på nätterna & tycker man ska vara vaken, men men det går väl över.
Blir väl att se lite mer SATC & pimpla jordgubbssaft, försöker sluta dricka dricka, men alla har vi en last & min är dricka & gärna i mängder gärna dygnet runt gärna just nu, men NEJ inge dricka, saft, inte för de är mycket bättre. Kanske ska ner & leta fram sodastreamen.. bubbelvatten må väl va 1000 gånger bättre...
Jaja njut av bilderna. Hahah jag fick mig då ett gott skratt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards