Alla inlägg den 24 januari 2014

.

Av Mikkah Frohm - 24 januari 2014 23:37


Veckan är inte över, men bästa & finaste veckan på länge, jag sprudlar, jag känner mig hel, jag mår bra, jag vill jag kan & jag vågar, enda nackdelen just nu är att jag får skippa skolan för tillfället & vänta till T börjar dagis.
Förra året var ett fiasko ett år som man inte önskar sin värsta fiende, men jag lärde mig mycket, fick världens finaste barn, valde bort personer & vart bortvald, nu vet jag vilka jag vill ha i mitt liv, vilka som får mig att må bra. Mycket roliga saker inplanerat med även jobbiga & tråkiga saker, men såvitt jag vet... klarade jag att komma tillbaka till den person jag en gång var innan allt, så klarar jag nog vadsomhelst.
Jag är ingen ängel, jag kan nog va en ren plåga, men jag vet iallafall vad jag gjort, sakt, sen om folk vrider, förvränger eller tror på massa påhitt, varsågod, der visar bara med att jag klarar mig utan dessa människor. Nä nu ordbajasar jag bara med jah avslutar med att säga jag är starkare än någonsin, JAG, nu ska jag bara sattsa på bra saker, och som sagt sprudlande!
Må fridens liljor.. osv..

YoLo

Av Mikkah Frohm - 24 januari 2014 10:56


Vill jag, vågar jag, ska jag sattsa?
Är det nu man ska vakna?
Vilken vecka ;)

Ne mer kaffe & surr sen kommer U, nu blur det hår!!
Sen fredagsmys med tjejerna.


.

Av Mikkah Frohm - 24 januari 2014 01:01


Nytt år och nya möjligheter

Ovido - Quiz & Flashcards