Alla inlägg under januari 2014

Av Mikkah Frohm - 27 januari 2014 10:02


Måndag & ny vecka, vi ser vad som händer.
Nu blir det full fart, tror jag fick sovmorgon idag av min mor.. lilla T var vaken halva natten, jadajada.
Upp och iväg.

.

Av Mikkah Frohm - 26 januari 2014 18:59


När vissa dörrar stängs så öppnas det nya.
Både positivt & negativt.
Livet är inte alltid enkelt, men man får göra det bästa av allt & ta en dag itaget.
Men jag är nöjd med nästan allt, tak över huvudet, pengar så vi klarar oss, fina vänner & familjen. Så får vi se vad som händer på den andra fronten, men vi ser vad som händer & fötter..

Men behärska dig kvinna!

Av Mikkah Frohm - 26 januari 2014 15:02



Hej & hå, upp & gå.
Fortfortfort..
Bråttom & bestämd liten brud.

.

Av Mikkah Frohm - 26 januari 2014 14:27


Städa.. va det inte känns lockande, städhjälp önskas, men tvättmaskin snurrar, leksaker överallt, bädda rent i sängen, men ge mig krafter, haha.
Snart kommer min lillsnurpa hem.
Ikväll blir det mys & imorgon blir det jobb, nåväl tar väl tag i diskbärget.


Känner mig lite som bilden ;)

.

Av Mikkah Frohm - 26 januari 2014 14:13


.

Av Mikkah Frohm - 25 januari 2014 22:23


Förvirrad :s

Av Mikkah Frohm - 25 januari 2014 18:33


.

Av Mikkah Frohm - 25 januari 2014 15:48



Följde med littlesis när hon skulle tatuera ögonbrynen, tror bedövningen gick rakt in och bedövade hövve ;)

Ovido - Quiz & Flashcards