Alla inlägg under augusti 2013

Av Mikkah Frohm - 9 augusti 2013 19:12


Jag vet att ni saknat mig..

Jävla skitväder, han den där där uppe verkar något grumpy idag, yao!

Well dagen aktiviteter har bestått av att slösa pengar, dollar store, city gross.
Blöjor...ersättning...våtservetter...damsugarpås
ar..... vadå välkommen till vuxenlivet??

Funderar.. på att flytta tvn till tvrummet, har jag kraft & energi. Hum..

Av Mikkah Frohm - 8 augusti 2013 22:29


Dagens bravader , gjorde skönsmon & stan med Z , lunch på 1891, bussåkning.

Sen har jag & F varit hos gudmor & A , gjort gipsavtryck på T.
Haha gick sådär, men tillslut fick vi till det.
Men T tyckte inte det var så spännande & roligt. Så tack S för gipskväll ,)

Nåväl..
Det löser sig..

Av Mikkah Frohm - 7 augusti 2013 22:07


Dagen är nästan slut.. mycket gjort idag.

Har ni saknat mig?

.

Av Mikkah Frohm - 6 augusti 2013 23:03


Jag älskar inte detta blonda påhittet.
Nåväl jag älskar iallafall mina rosa/röda naglar.
Jag känner mig trött som en slaktad/dränkt sengångare. Joråsåatt.
Ge mig sömn, men jag och tyris somnade runt 20.30, vaknade av att min mor kom vid 21.30 Tyris sover än, och jag är övertrött och överpigg på samma gång.
Lite fanta och surfning, jäkla vågor här i sörberge.
Skuuuuuuut määäääääää.

.

Av Mikkah Frohm - 6 augusti 2013 16:10


Well i stan vart det lunch på MAT & PRAT
Så jag frestar med en bild


Vi köpte gardiner & kollade tyger, men blir nog att beställa dopklänning.
Återstår att se!


Och varför kör busschaufförerna som idioter? Kanske inte alla, men dagens chaufför tar nog alla priser :0

Av Mikkah Frohm - 6 augusti 2013 09:30


Dagens planer lyder.. åka till la stada & träffa S, luncha & strosa runt lite.
Även bussåkning idag ^

Sen ska pappii få leka borrmästare, borra upp gardin"stångar" , speglar.

[Bild]


Vi kör kärring rosa idag.
Heya

..

Av Mikkah Frohm - 5 augusti 2013 23:32


Intriger & drama , när tar det slut?
Men de ska kännas att man lever har jag hört.. ?!

Mor min har fogat badrummet idag, bi ba de
Z har varit & gaggat , fikat & paket hade hon med sig, fina kläder till tyris & en fin väggtext till moi.
S , P & M var här och lämnade de dom köpte till mig på ullared, eller rättare sagt till tyris.
Och U var här och fixade mitt hår.

Käkade middag(sent) på nya restaurangen I Timrå. Mysigt ställe & god mat.

GNATT

Av Mikkah Frohm - 5 augusti 2013 18:16


Dagen hittills ; BVC , lillan väger nu 4040.
Jag har fått nytt hår, en kombo av brunt & blont, kommer ta tid att digga de blonda, kanske blir lite färg på det annars.

Ovido - Quiz & Flashcards