Alla inlägg den 4 augusti 2013

.

Av Mikkah Frohm - 4 augusti 2013 23:33


Fick med mig ett par skor från BC.
S fick uggle salt och peppar kar sim hon ville ha, hon fick även hallo kitty toapapper med roslukt?! Haha!

A & S lekte fotografer, fina bilder vart det, så nu har S något att pyssla med!

Träffade E & M på kvällen, fick mysa med deras 4 dagars lilla bäbis, då grymt lik M.

Åhhh ser ut som 7 svåra år här hemma.
Nä man kanske skulle åka och köpa sig ett köksbord och stolar... möbellösa mikkah!!
Men blir ju så, nytt, nytt, nytt.

Imorgon är det en ny dag. Hadé

Av Mikkah Frohm - 4 augusti 2013 11:53


Satan i helvete vad varmt det är.. och jag som tog jeans och tröja. IDIOT!

Väntar på bussen.. man lär ju få vänta ihjäl sig, om jag inte missminner mig hur det brukade vara!!

Av Mikkah Frohm - 4 augusti 2013 08:44


Lägga sig med blött hår.... att man aldrig kan lära sig , nåväl lite hjälp av hårborsten & platttången så blir det nog ordning på kråkboet.

Idag ska jag åka buss, jo det är sant, har inte åkt buss sen skehamn tiden. Ett tag sedan, jag och thyra ska iallafall ta bussen till birsta med S, shoppa!
Efter birsta blir det fotografering , S ska knäppa kort till dopkorten.
S gör även dopkorten, ;)



Ovido - Quiz & Flashcards