Alla inlägg den 1 augusti 2013

.

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2013 11:31


Nerkräkt & nerkissad, joråsåatt duschen kallar då lillan somnat.
Men tills dess The reunion och mys.


Sen blir det gå till caféet och hämta mitt diskställ & vattenkokaren.
Ska även tjuva kaffekoppar av mor då jag slängde mina :0

Får soffan idag, min kära vän & tyras blivande gudmor var rar och lånade ut en tills jag vet vad jag vill ha för soffa.
Men tror tvn får bo kvar inne i sovrummet ;)
Åka och kolla på en till kanske.?!

Av Mikkah Frohm - 1 augusti 2013 06:23


1 augusti likamed första höstdagen var det någon som sa, och kollar man ut så stämmer det!
Och jäklar vad det öser ner :0

......... så idag kanske man ska tömma några kartonger och pyssla på här hemma.

Nåväl sova lite till vore på sin plats, hej!

Ovido - Quiz & Flashcards