Alla inlägg under augusti 2013

Av Mikkah Frohm - 19 augusti 2013 09:30


Pigg men huvudvärk/febrig.. seg!
Well dagens planer följer..... tandläkaren med lilla sis kl 10.40
Så man ska väl göra ett ryck, tyris har grina & grina, övertrött liten tös.
Bvc kl 14.. sen får man se va som sker.

På återseende

Av Mikkah Frohm - 18 augusti 2013 12:04


Trött, seg, ont i huvudet... känner mig lite febrig, nåväl det börjar bli höst, hör till att bli kraslig, men vill inte bli "sjuk"(are) haha!

Här äre soffmys för hela slanten..
Någonting att äta kanske?

Av Mikkah Frohm - 17 augusti 2013 20:50


Woop , fick sova till 11 idag då vart jag väckt.. kändes som att jag skulle kunnat sova hela dagen.. men det vart en sväng på selånger (4 timmar)
Strumpor (ovanligt)
Och gick förbi U , hon hade ett "STÅND"
så hon tog ut mina blonda slingor , tack!
Hon lurade även på mig en inpackning (300:-) men men får hoppas den är bra ;-)
Och påvägen hemåt.. det obligatoriska en majskolv.

Nu blir det mitt stora grekiska bröllop & kycklinsallad som mor kom med. Tack!


Lås in mig ;-)

Av Mikkah Frohm - 17 augusti 2013 04:04


Tjennare tjennare trädojja!!!

Haft en superkväll med fina människor
Först vart det biteline med M&O&S. Mumms
Efteråt vart det hem till Z , mycke gammla ansikten & Nya , supertrevligt!!
Sen tog.vi oss en sväng på Dallan....... snackstallrik, det är liksom ett måste när O is in town..


Sen en tripp till oscars .... hahaha...
Mycke skratt & lite idiotförklaringar ..


Kan dock säga att det har inte gått många minuter utan att jag tänkt på myran...
Vet att hon haft det bra under kvällen, men man blir ju ändå nojjig.. och så lär man ju Få höra det ena & det andra för att man går "ut" när man har en 6 veckors liten tös hemma, men efter allt som varit med sjukhus, tjaffs, bråk, vänner, infektiinfektioner, mediciner... e.t.c så behövde jag detta.. ladda batterierna ta nya tag och se vad som komma skall.

Imorgon.. well idag, sovmorgon, tack!
Så ska slå igen mina blåa.
Sova länge.. om de går, på återseende.

Av Mikkah Frohm - 16 augusti 2013 14:57


Frukost på ebba's café
Dejt hos S&P
Shoppa lite
Nu görs det ansiksmask

Av Mikkah Frohm - 16 augusti 2013 09:05



Tyris blir förövrigt 6 veckor idag...
Tiden går för fort!! Stanna!


Av Mikkah Frohm - 16 augusti 2013 07:53


Suck, somnade runt 2 inatt, lillan vaknade 5 och ville ha mat, men varför vaknar jag kl 7 och är tvärpigg?
Polskan & tyra sover, Tvn är min vän, well skönt att va uppe itid, men kanske skulle lagt sig itid ?!

Av Mikkah Frohm - 16 augusti 2013 00:04


Denna dagen har bara svischat förbi..
Pappii var här och hjälpte mig bära lite saker.
J, M & L var här och fikade & prata skit...
Sen kom även J, så när dom andra åkt så tog vi en tripp till cosmos och handla flott, så det vart en oplanerad flottmiddag med J & F.
Min polska kom vid 18 tiden ... då vart det BC.. 2 par jeans, armband & näspiercing fick det bli.
Åkte förbi S&P påvägen hem & bokade dejt.
Väl hemma igen, nagelfix, gelé & BLOMMOR;-)

Ovido - Quiz & Flashcards