Alla inlägg under augusti 2013

Av Mikkah Frohm - 27 augusti 2013 12:50


Av Mikkah Frohm - 27 augusti 2013 10:41


Solen skiner men inga fåglar kvittrar..
Dagen började med ett bad för myran efter det somnade hon ganska snabbt, jobbigt att bada ;)
Se klart på DHW sen över på caféet sen åker vi till F-kassan & sen får man se vad som händer.

.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2013 22:59


Och med inlägget innan.. jag menar inte att jag har ont i ryggen pågrund av lillan, har ryggproblem sen innan, snebelastad & skulios & så kanske man borde gå ner några kilon, nog för jag tappat en hel del men mer skare bli.
Och i vinter blir det vattengympa , toppen för kroppen, och då jag även har en fotskada så är de perfekt ingen överbelastning.
Så då vet ni. Jag är bra på att klaga/ men som sagt läs inte om ni inte vill!

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2013 22:12


Snart är även denna dag över..
Nyss klar i tvättstugan... eller inte.. hade glömt tömt ena maskinen. Duktig idiot!

Tycker golvläggaren kan komma hit nu och fixa köket & hallen så man kan göra i ordning, känns meningslöst att packa upp "inredniing" innan golven är lagda.
För då ska man bort med de igen!

Förövrigt håller min rygg på att smälla av, bära & bära. Tyra vill inte bli lämnad en sekund tex. På en filt, vaggan, babygym, bilstol.. etc. Så detta bärande tar kol på min rygg, ringa läkaren imorgon tror jag, sjukskrivning? ! Men måste någon annan va "hemma" med tyra? Eller får jag va "hemma" även fast man (kanske) blir sjukskriven?
Men kanske räcker med knäcka ut ryggen, massage lr bara gå ut och gå med vagnen?
Min mor har iallafall beställt en babysitter på www. Fyndiq.se , beroendeframkallande sida. Men det var iallafall med vibrationer & musik så vi hoppas tyra kan sitta/ligga & tycka det är mysigt, åtetstår att se :-)

Nåväl hänga den där förbaskade tvätten jag glömde.. måste köpa ny torkställning då denna är skev/sne och tippar om man hängt fel.. som ni brydde er?!?!
Sen en dusch , kanske en film... sen det bästa. .... SOVA!


.

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2013 12:47


You got mail..

DOP

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2013 11:17


Då alls vet att jag inte är så mycket för rosa, spets & gulligull... siden & tyll.. usch.
Rosetter & krimskrams. Nää.
Enkelt & "sött" skall de va.
Men tillslut hittade jag den perfekta dopklänningen, 650 pix kostar den.
Hoppas den är lika fin IRL som på bild.


Men frågan är... ska man ha dopband lr bara låta det vara som det är??
Va tror ni?

Av Mikkah Frohm - 26 augusti 2013 09:22


Hej vänner & fiender?!
Helgen har varit tipptopp, vart gomiddag på jacks bar i lördags kväll med FLS.
myran var med mammii/mommah.

Söndag, slödag, inte många knop gjorda, sorterade lite kläder, men resultatet i det är att det ligger kläder i hela vardagsrummet.
Hälsade på M en sväng igår.
Sen marängsvisch hos SL.
WELL...

idag.. ta tag i dom där kläderna, gå och posta breven (dop). Och tvättstuga ikväll.. inviga denna tvättstuga.

Hörs!

Av Mikkah Frohm - 25 augusti 2013 06:53

Ovido - Quiz & Flashcards