Alla inlägg under november 2014

.

Av Mikkah Frohm - 9 november 2014 20:38


Skilda världar, 2 snarkmaskiner sover, jag är nervös för imorgon.

.

Av Mikkah Frohm - 9 november 2014 11:52


Soligt & härligt, Tyra sover gott i vagnen.
Snart kommer bussen som ska ta oss till BC

Av Mikkah Frohm - 9 november 2014 06:41


Sovit till & från inatt, vridit & vänt mig, så man var ganska koko i kolan när lillan slog upp dom blå vid 05.
Nu är det fullt ös med puzzla & böcker, barnkanalen & tända ljus :D

Av Mikkah Frohm - 8 november 2014 22:09


OJ.

Av Mikkah Frohm - 8 november 2014 13:19


Tyra somnade vid 10 & jag somnade en stund efter, så här är vi alldeles ny vakna.
3 timmars sömn.

Lite lunch & kaffe.

Av Mikkah Frohm - 8 november 2014 06:51


Morgonstund, klev upp strax innan 06, Myst i soffan framför massa tecknat.
nu är det fullt ös.
Undra vad vi ska hitta på idag, ta bussen kanske till birsta eller stan, återstår att se!

Av Mikkah Frohm - 8 november 2014 02:34


Det här med att somna om var ju en annan historia, varför vaknade jag, det kan man ju också undra.

Nytt försök.

.

Av Mikkah Frohm - 7 november 2014 22:20


Vaken rekord för denna vecka tror ja'.
2 stora formar lasagne har det gjorts här på kvällen & gott var det. Trevligt sällskap.
Klippt kaluffsen på en. Sen om det vart bra är ju en annan femma. Bättre än innan iallafall. Nu funderar jag på att lägga mig brevid lillan som ligger & tar upp all plats i sängen, undra hur man ska få hon att vilja sova i sin säng.
Men snart har hon eget rum, kanske lättare då.

Nåväl lite läsk innan säng.
Kanske en & annan skumtomte ;)

Ovido - Quiz & Flashcards