Alla inlägg under november 2014

.

Av Mikkah Frohm - 19 november 2014 13:27


Så kan man också göra

.

Av Mikkah Frohm - 19 november 2014 13:19


Tydligen är det okej att välja bort sitt barn & vara med den nyas barn. Sjukt om jag själv får tycka. & att Mr säger att hon misshandlar sina barn & pundar.
En gång lögnare alltid lögnare.

Det är inte mig du sårar som du tror det är din dotter.

.

Av Mikkah Frohm - 19 november 2014 12:00


Kaffe & blir inte klok på hur endel resonerar.

Slutar 13. Hopp & Hej

Av Mikkah Frohm - 19 november 2014 07:17


Hipp hipp hurra på min födelsedag..
Har även namnsdag idag.
Mot dagis, den skolan & sen jobb.

.

Av Mikkah Frohm - 18 november 2014 21:19


På mötet gick det sisådär, nytt möte om någon vecka. Tills dess inget speciell.

Under kvällen har jag gjort en jobbig sak som tog tid, fullt upp, snart.. snart..
Hatar det stället. Åter snart. Nog om det!


Det som sagts är fortfarande inget jag hittat på, men det är väl som vanligt vissa får säga vad som helst, men öppnar en annan munnen så är det fel.
Men står fast vid vad jag säger, inget jag hittar på, självklar tror jag väl på någon som säger att någon misshandlar sina barn & pundar.. är det inte så, varför säger man så?
Onödigt om det vore så, men nu är de lovat saker så får se. Tror inte på nått längre.

big brother, cola & Soffläge imorgon jobb på dagis.

.

Av Mikkah Frohm - 18 november 2014 17:49


Väntan... fullt upp här verkar det som...
Du får vänta en stund till hörde jag nyss.

Suck suck suck.

Av Mikkah Frohm - 18 november 2014 08:16


Work work. Converse & vinterjacka.. bra kombination.

Som sagt jobb & möte, sen ska Mr hämta Tyra, dom skulle väl fira lite.
Får väl hem hon till kvällen, jobbig vecka hinner inte träffa lillan nått nästan.
Tur man får ha dom små fötterna som sparkar på natten iallafall ;)

Fortsätta jobba.
Hörs

Av Mikkah Frohm - 17 november 2014 22:26

Ovido - Quiz & Flashcards