Alla inlägg den 13 november 2014

Av Mikkah Frohm - 13 november 2014 22:55


Tydligen omförvandlas allt jag säger, till det negativa.
Men tydligen är de bara ja' som säger saker.
Allt skit som ja' får höra om folk från dig.... & du tycker de är konstigt ja' reagerar.
Men jag står för de ja' säger, Du som sagt sakerna först, negativa saker & chokade saker om personer är inget ja' förtränger eller glömmer, det finns kvar i hjärnkontoret

men tydligen hittar ja' på?
Jag som nästa aldrig ljugit, nån vit lögn för mamma & pappa när ja' var liten om att jag inte tagit cigaretter lr vin, men de var då, liten & ville testa, men skulle aldrig i hela livet påstå elaka saker om folk om ingen sagt nått till mig lr jag verkligen vet.
Nu är de så att de du säger om en del är chokande & då är de väl klart man undrar?

Nåväl. Jag har ej gjort fel denna gång iallafall, jag är inte perfekt. Men Inte jag som sagt dessa saker om personerna de handlar om, så ditt val om du baktalar & hugger i ryggen. Men frågan är va sprids för skit om mig. Är ganska fläckfri så borde inte oroa mig. Jag vet ju va som är sant om mig.
men hur ska jag veta vad som är sant om de du säger. Men allt du säger är fortfarande chokande.

men har man ljugit engång så kan man ljuga 2 gånger.. Osv... ond cirkel.

Fixa fika, imorgon jobb från 7.
Natti & Njut

Av Mikkah Frohm - 13 november 2014 21:41


..Till ett barn är oerhört obeskrivligt.
Du är det finaste jag vet, du är den vackraste i världen, guldklimp <3


<3

Av Mikkah Frohm - 13 november 2014 19:34


Kan man få det på ögonlocket?
Något är det iallafall.
Svullen, gör ont när jag blinkar...

#Alltidfinnsdetnågotattklagapå.

Av Mikkah Frohm - 13 november 2014 18:31
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Mikkah Frohm - 13 november 2014 11:17


Helvetes jävla skit

.

Av Mikkah Frohm - 13 november 2014 10:59


Panik..

Av Mikkah Frohm - 13 november 2014 10:47


Något viktigt innan lunch med en vän.

Väntan...

Ovido - Quiz & Flashcards