Alla inlägg under maj 2014

.

Av Mikkah Frohm - 8 maj 2014 21:04


Vart jobb på caféet idag, 17-20, Micke var in & fikade, trevlig pratstund.
Nu borde jag gå & lägga mig.. men tröttheten försvan :/
Kanske somnar av dessa skitprogram på tvn ;) hoppas!

Helgen är fullspäckad. Funny funny.

hejja

Av Mikkah Frohm - 8 maj 2014 15:05


Rester från igår blir tidig middag idag.

Av Mikkah Frohm - 8 maj 2014 07:55


Vinkade nyss av Olivia, ses i sommar :)

Av Mikkah Frohm - 7 maj 2014 19:44



Övertalade Olivia att stanna till imorgon.
woop, så vi har lagat go'middag, jag håller på att röjer & slänger.. för imorgon kommer det en container hit, fast den ska stå en vecka.. så här ska slängas, i helgen blir det storröjning på ballen.

Jaja det var väl allt för tillfället.

Av Mikkah Frohm - 7 maj 2014 09:35


Idag blir det fika med brudarna & vinka av olivia.

Av Mikkah Frohm - 6 maj 2014 21:19


Dra mig på en skottkärra & kalla mig Bengt-Göran.. har knappt hunnit använt internet idag. Lugn dag bara tagit det chillidill.
Skönt med telefonfria dagar :)
Nu blir det efterlängtad sömn.

tjaooo

Av Mikkah Frohm - 5 maj 2014 16:02

Av Mikkah Frohm - 5 maj 2014 10:50


& ny vecka.
helgen har varit bra, det var skönt att slippa vara bakis i lördags, klasdåterträffen var väl lite överskattad, men endel trevliga face.
i lördags vart det middag & mys med Sarah.
igår var det loppis på caféet, så var där & hjälpte syster ett tag, sen vart det tacos & film med mr.F
imorse fick vi sovmorgon, kl 6 vaknade lillan, herrn åkte & jobba, lillan & jag har bara myst, snart kommer pappi/moffa åka in till skatteverket & bråka lite.

Ovido - Quiz & Flashcards