Alla inlägg under maj 2014

Av Mikkah Frohm - 24 maj 2014 11:13


Jaha solen skiner & jag ligger i sängen.
Men skönt. Fortfarande feber, 39.6 i morse, varför skickar dom hem folk om man fortfarande är dålig.
Jaja nyss tagit Alvedon, ibumetin & vräkt nässpray. Så snart gå ut & sitta på en bänk.
Först låta allt verka.

annars då? Jo följde med Mr. F till Kramfors igår, körde farbror till sin käresta.
en sväng på dollar.

Vila vila.. sen ut?

Av Mikkah Frohm - 23 maj 2014 09:39


Fick iallafall frukost på sängen.
Var gott med kaffe.

Av Mikkah Frohm - 23 maj 2014 07:24


Inte sovit en blund inatt, svettades & frös i omgångar, av med kläder, på med kläder.
Kom på akuten vid 00 inatt, jag älskar inte sjukhus!! Men det är inte det lättaste att hitta barnvakt den tiden, det löste sig iallafall. Det är drygt att bara ligga & vänta på provsvaren... får hoppas jag får åka hem idag. Även att ja ligger i ett isolering rum.
Och alla dessa piller man blir istoppad.

Hörs

Av Mikkah Frohm - 22 maj 2014 20:33


Lillan var med mor/mormor på em/kvällen & jag svängde mina lurviga på caféet.
Det kom lite folk. Kul kul.


Fick denna bild av mor, mys i solen & chopped verkar nöjd.

Nu.. Lillan sover, jag fryser, känner mig febrig. Soffliggare med täcket. Tjopp

Av Mikkah Frohm - 22 maj 2014 19:44


& det är jävligt skönt att varit utan Facebook. Snart en månad nu. Woop.
så jag kanske struntar i att återställa lösenord. Facebook-lösa mikkah. Woop.

Av Mikkah Frohm - 22 maj 2014 19:28


& vad ska man ha på sig när det blir dop/bröllop? Ska man ha samma på dagen som på kvällen? Vilka problem!!

Av Mikkah Frohm - 22 maj 2014 19:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mikkah Frohm - 22 maj 2014 11:58


Lillan skulle till tandläkaren idag, 1års kontroll, men jag ringde & bokade en ny tid.
Så om 3 veckor blir det istället.
Inte ska man behöva gå till tandläkaren om man är hängig. Skulle inte jag gjort iallafall.

Förövrigt så blir det en lugn dag, just nu sover lillan & jag glor på DHW.

Ovido - Quiz & Flashcards