Alla inlägg under maj 2014

Av Mikkah Frohm - 16 maj 2014 23:31


En stor & en liten snarkar ikapp, så igentligen borde jag väl också inta sömnposition men tant är ikke trött.
Lite mobilspel tröttar nog ut hjärnkontoret.
G'natt när väl John Blund behagar komma ;)

.

Av Mikkah Frohm - 16 maj 2014 22:44


Filmen var relativt bra, bättre än jag trodde.
hallonsoda även ikväll, mazariner & punsch rullar, dumt att klaga, vi har det bra.
nu en dusch sen sängen, imorgon blir det en lång & intensiv dag.



:-*

.

Av Mikkah Frohm - 16 maj 2014 19:49


Dä va gött mä tacos & mys hos pappi.
Vart lek med mr.f i lekparken när vi kom hem. Nu blir det bad för tyra sen när hon somnat blir det skräkfilm för oss.

Av Mikkah Frohm - 16 maj 2014 13:45


Fram tills nu har vi mest myst i soffan, men en tvättmaskin & städat toaletten har hunnits med iallafall.
Snart bege sig till pappi där det blir tacos, pappis tacos är bäst, även fast det är samma innehåll :0
Åh denna helg kommer springa förbi. :0

.

Av Mikkah Frohm - 16 maj 2014 12:08


Nu har dem slagit ut, inte så vackra.

.

Av Mikkah Frohm - 15 maj 2014 23:00


Äntligen fick jag mina popcorn med aromat.
lillan somnade sent idag.
målat naglarna, slötittar på tvn, läser massa kändisbloggar i brist på annat.

& nu kom kranken, spring pirater spring.

.

Av Mikkah Frohm - 15 maj 2014 21:19


Ajaj.

Av Mikkah Frohm - 15 maj 2014 19:39


Tvättat, Bvc, ansiktsmask, långpromenad (enligt mig). Middag. Idag har telefon gått varm, ringt & ringt.
Nu äntligen intar vi soffan, lyxfällan snart, sen film med popcorn & hallonsoda, jag längtar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards