Alla inlägg under maj 2014

.

Av Mikkah Frohm - 20 maj 2014 23:33


Hunden som ska sova under täcket, varmt nog ändå. Hej rödöga.


Renbäddat är väl det bästa, G'natt yah all!

Av Mikkah Frohm - 20 maj 2014 22:29


Ser att stavningen med denna lur inte vill som jag, lite stavningen & fel ord i några inlägg men det bjuder jag på.
Vart bara en kort sväng för mig hos mor, men hann väl bre hälften av mackorna & fixa sallad & dressing. Jovars.

Änsålänge är jag nöjd med luren, den är ju nästan exakt likadan som den jag hade innan, denna har mer finesser & bättre kamera. Helt enkelt så är denna mer flashig.
hahaha denna har en hel display ;)

En dusch på detta sen trängas i sängen med hundar, Mr & dotter. Det är väl livet i påsen?

Imorgon? Inget planerat... gud så skönt.

.

Av Mikkah Frohm - 20 maj 2014 19:03


Vart en fika med J, sen kom Mr.f och då drog vi allihopa på affären, men då kom regnet så vi satt vid affären under taket och väntade på att det skulle avta.
Sen drog J hem, middag med Mr... potatisarna, kyckling, sallad och tatziki. Mummmms.
Nybadad barn, en Mr som snarkar.
Snart gå och hjälpa mor med 500 smörgåsar som hon fått beställning på.

Livet i min lilla påse

Av Mikkah Frohm - 20 maj 2014 08:58


Undra om trubaduren var less på oss i lördags?

Bruden var nöjd & fick sjunga med trubaduren, denna låt vart det.

Va vi sjung brudar.


Godmorgon btw :-*

?

Av Mikkah Frohm - 20 maj 2014 08:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Mikkah Frohm - 19 maj 2014 20:40


Började morgonen med en incident...
städade sovrummet... det behövdes VERKLIGEN.
Birsta med Nillan, köpte kläder till lillan & en mobil till mig. Jaja det var ju ändå dax för en ny. Så har inga nummer. Men samma nummer iallafall.
Middag hemma hos Nillan & barnen fick leka.
nu talang i Olivias soffa med Mr. För & lillan.

hörs

Av Mikkah Frohm - 19 maj 2014 17:40


I'm back.

Av Mikkah Frohm - 17 maj 2014 07:30


Är sjukt trött, vill sova mer, men upp & hoppa. Packa & göra sig iordning.
det blir nog en bra dag dethär.

Ovido - Quiz & Flashcards