Alla inlägg under mars 2014

Av Mikkah Frohm - 21 mars 2014 07:13


Somnade raklång igår på soffan när Mr.F hade åkt, vaknade 1 inatt & kröp in i sängen, T tyckte vi skulle kliva upp 5.30
idag blir det fika med J, får se om de blir någon fler. Men vad skall man gö i helgen, inga planer, skönt men ändå inte, rastlösa mikkah!

Ja ja hörs senare

.

Av Mikkah Frohm - 20 mars 2014 16:11


Idag blir det ett recept av B1 , kasslergratäng fast utan ananas, älskar inte varm ananas. Ska bli gott, T's far kommer snart, så blir en lugn hemmakväll.
har även tjuv packat lite, även fast det är 15 dagar kvar tills jag åker till huvudstaden & min kära O. Kommer bli så roligt, men kommer sakna alla här hemma, men mest av allt min lilla T, grinade i söndags när jag träffade henne, & då hade hon bara varit borta sen i torsdag & träffade henne även på fredagen, så hur ska detta gå?
Tänkte på en sak här om dagen, vad gjorde man innan T kom?
Nä nu slänger jag in gratängen i ugn & diskar undan.

Av Mikkah Frohm - 20 mars 2014 09:31


Snöööö & ännu mer snö, när ska det ta slut?

.

Av Mikkah Frohm - 19 mars 2014 23:31


Idag vart det massa mys med S, T's gudmor, middag, badning av T, prat & massa lek.
T somnade inte förren vid 21.30, hon somnade raklång i soffan på ena hunden, mys! Sally tycker dock ej om små barn så hon blir mest frustrerad när T ska krypa efter hon runt runt i lägenheten & jag försöker få sally att ligga i sängen får då kan T inte nå hon, men hon vägrar ligga där inne när alla andra är i vardagsrummet.
Men men det kanske blir bättre med tiden.
Fick lite främmande av A, lite surr & minnesprat.
Och varför verkar alla fått deklarationen??
Och inte jag? Är de att dom sett på internet via e-leg lr har dom börja skicka ut?
Undra om man får tillbaka något?
Förra året fick jag 14000 så det vore ju inte helt fel, men eftersom jag är mammaledig & varit de mesta delen av förra året så får jag kanske hälften om jag har tur :)
Ett till avsnitt av SATC sen sova.
Höra

Av Mikkah Frohm - 19 mars 2014 14:04


Prova hattar på dollarstore.

.

Av Mikkah Frohm - 19 mars 2014 11:17


Följ magkänslan girl!

Av Mikkah Frohm - 19 mars 2014 09:49


Hej hej hemskt mycket hej.
T sov hela natten fram till 5, sen lekte hon en timme sen sov vi fram till 9, otroligt skönt. Lite frukost & sen ut på äventyr.


Tapeten, finare Irl.

.

Av Mikkah Frohm - 18 mars 2014 22:06


Seg men ändå en bra dag, en arbetskamrat kom hit & bjöd på lunch, pratade massa, förövrigt har det i princip bara varit soffhäng & mys med lilla T, hon är lite bättre idag, men jag känner mig hängigare, hoppas det går över snart.
F var förbi en snabbis förut, lite surr & han var hängig han med, man blir som man umgås.
Nyss sett klart smekmånaden, en dusch sen sängen, nya tag imorgon. Sjukt cola sugen.
G'Natt

Ovido - Quiz & Flashcards