Alla inlägg den 17 mars 2014

.

Av Mikkah Frohm - 17 mars 2014 21:09


Vart primärvården med T, satt där flera timmar, äntligen hemma :)
T sover som en stock, gör snart detsamma, så här hemma är det sjukstuga, jag är febrig & fryser som F*n.
nästa gång T ät hos sin far så ska jag inte ta på mig jobb dygnet runt, den helgen ska jag bara vila & tvätta & packa :)
Men känner jag mig själv väl så lär jag ju jobba ändå.

men tack kära du för du körde oss till primärvården & satt där med oss & sedan körde hem oss.
fick även dessa nyheter från body shop av denna person. <3 tack tack!

Av Mikkah Frohm - 17 mars 2014 15:15


Klant som man är så glömde man laddaren på jobbet i vanlig ordning, men nu är den på plats.
Idag blire städning på shemat, tvätta & bara vara hemma, inte varit hemma sen i fredags.
T är hängig fortfarande, men kan ha med alla tänder att göra.

varför lär jag mig inte av allt som hänt?
Varför tror jag det ska bli bättre?

Tror inte det blir någon avveckling.

Lagga ballisdörren så de slipper dra kallt, hörs

Ovido - Quiz & Flashcards