Alla inlägg den 18 mars 2014

.

Av Mikkah Frohm - 18 mars 2014 22:06


Seg men ändå en bra dag, en arbetskamrat kom hit & bjöd på lunch, pratade massa, förövrigt har det i princip bara varit soffhäng & mys med lilla T, hon är lite bättre idag, men jag känner mig hängigare, hoppas det går över snart.
F var förbi en snabbis förut, lite surr & han var hängig han med, man blir som man umgås.
Nyss sett klart smekmånaden, en dusch sen sängen, nya tag imorgon. Sjukt cola sugen.
G'Natt

.

Av Mikkah Frohm - 18 mars 2014 18:00


Resväska - chek!
Då har jag nästan fixat allt till resan, imorgon hämta det viktigaste!

.

Av Mikkah Frohm - 18 mars 2014 17:25

Av Mikkah Frohm - 18 mars 2014 09:58


Nu är det tapetserat, wohoo, äntligen!
Men idag har jag inga krafter till att fixa iordning vardagsrummet, får bli en annan dag, dilemmat: ska jag hänga upp tv:n på väggen eller inte?
Återstår att se.

Och varför skulle det komma snö?

Hörs

Ovido - Quiz & Flashcards