Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

.

Av Mikkah Frohm - 19 mars 2014 23:31


Idag vart det massa mys med S, T's gudmor, middag, badning av T, prat & massa lek.
T somnade inte förren vid 21.30, hon somnade raklång i soffan på ena hunden, mys! Sally tycker dock ej om små barn så hon blir mest frustrerad när T ska krypa efter hon runt runt i lägenheten & jag försöker få sally att ligga i sängen får då kan T inte nå hon, men hon vägrar ligga där inne när alla andra är i vardagsrummet.
Men men det kanske blir bättre med tiden.
Fick lite främmande av A, lite surr & minnesprat.
Och varför verkar alla fått deklarationen??
Och inte jag? Är de att dom sett på internet via e-leg lr har dom börja skicka ut?
Undra om man får tillbaka något?
Förra året fick jag 14000 så det vore ju inte helt fel, men eftersom jag är mammaledig & varit de mesta delen av förra året så får jag kanske hälften om jag har tur :)
Ett till avsnitt av SATC sen sova.
Höra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards