Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Onsdag

Av Mikkah Frohm - 29 januari 2014 21:09


Jag vill också tatuera ögonbrynen, tänk att slippa måla dom, alltid vakna med perfekta ögonbryn.. men får se hur slutresultatet blir för sis, så får vi se.
Tror även jag ska pierca överläppen igen, tog ur den för ett år sen ungefär.. ångrar det starkt.. så boka en tid för det kanske.

Förövrigt.. idag vart det storhandling, fylld frys & skafferi, usch va barnmaten är dyr så nu köpte jag massa råvaror. . För här ska det lagas barnmat.. får se hur det går.
Nuförtiden går dammsugaren på högvarvå lillillan stoppar allt i munnen :/
F var & hälsade på lillan idag också, tycker det är synd att dom ses så sällan, han är ju trots allt en bra pappa, vi snackade lite skit, skrattade & åt lite mat, så det var skönt att allt flöt på. Orkar inte med mer tjaffs.

Nu blir det tvhäng, invänta PH sen förhoppningsvis sova.

Och ska man snoka, ja men var lite diskret.

we still keep ziga zag

Hörs då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards