Alla inlägg under oktober 2013

Av Mikkah Frohm - 18 oktober 2013 23:36


Gomiddag vart det & idol, well bra dag & kväll, T somnade nyss så jag gör detsamma



Det bästa som finns.

Av Mikkah Frohm - 18 oktober 2013 16:23


Känner mig fortfarande livsglad, fast döds trött, helgen är planerad & ja det blir en super bra helg tror jag.
Ikväll blire middag + idolmys med världens bästa S.

T & moffan busar , så en dusch. Hejja

Av Mikkah Frohm - 18 oktober 2013 11:19


Halv 11 vaknade jag & T av att jobbet ringde
Trötta stjärnor, fast T vaknade vid 6 & ville ha mat, sen tvär däckade vi båda.

Idag skiner solen, härligt.
Vi tar bussen på äventyr :)

Av Mikkah Frohm - 17 oktober 2013 21:27


Jobb gick superbra, lite ringrostig, men sjukt glad, livsglad :-)
Så får vi se vad som händer här framöver, T växer & mår bra, dock har jag fått tillbaka en ful ovana, men de är lätt att ändra på.

Hela sverige bakar & soffhäng.
Sen en dusch & sova.
Man lär ju sova som en klubbad oxe efter allt spring.

Puss & nyp

.

Av Mikkah Frohm - 17 oktober 2013 17:04

Av Mikkah Frohm - 17 oktober 2013 14:51


Vi ser det snöar, vi ser det snöar.
Det var ju roligt hurra!!

Men då kör jag ett kvällspass på hemtjänsten, får se va kroppen säger om det, nåväl kaffe sen plocka nycklar.

Av Mikkah Frohm - 16 oktober 2013 23:34


Skrev ett sjumila inlägg, vad hände?!
Jo telefon dog, jorå, men hej!
Vi lever, T växer, allt är bra.

Karma kommer ...... dig :)

Natt

Av Mikkah Frohm - 15 oktober 2013 07:43


Vad dagarna går sakta, är sjukt trött.

Ovido - Quiz & Flashcards