Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Mikkah Frohm - 20 oktober 2013 19:47


Tyra sov under besöket på drakborgen, så vart bus med det andra barnet, lunchen var väl inget att rekommendera.

Var hem till lägenheten & kollade hur det såg ut & hämtade saker, glömde dock hälften. Badrummet är endast ett skal, tomt tomt & betong + en fläckt som låter som andra världskriget. Så får se nu hur lång tid de tar.

Måste införskaffa mig en ny mobil, när jag ringer visar det tydligen lite olika saker ... ett 08 nummer, skyddat nummer & mitt nummer, telefonen med eget liv.
Den "säger" inte till när ja får sms, utan måste gå in i inkorgen för att se om de hänt nått. Men appar & internett funkar.
Sinnes :0

Det känns förjävla härligt, men vadå?
Jajust, det var ju en "liten" detalj, men de tar vi framöver inget säkert än.
Vi måste prata igenom detta.
Så får se. Vore roligt/fast konstigt.
Jag tror karma & en dag i taget får utvisa framtiden. Med de säger jag chaow chaow

Vidare mot dig.

Av Mikkah Frohm - 20 oktober 2013 09:27


T somnade igår vid 19, vaknade vid 00 & var vaken till typ 02.30 & sen upp vid 6.30, så inte så mycket sömn för min del.

Allt verkar börja om, & då menar jag allt.
Nåväl

Ovido - Quiz & Flashcards