Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Mikkah Frohm - 21 oktober 2013 22:18


Sendragshelvete, AJ!
Delegeringen gick som en dans, så det känns skönt. Var ett litet prov med massa udda frågor, sånt som inte ens typ har med det man gör hos vårdtagarna, nåväl nu är de gjort.

T somnade med lite alvedon, ikväll var tänderna inge roliga, lillpluppan!
Man känner en liten vass sak under tandköttet på henne. Så får se när den dyker upp.

Tycker även att är det nått?! Kom till mig på engång, skicka ett sms lr ring.
Eller fäll en kommentar.

Kärleken till ett barn är något helt magiskt.



mys

Av Mikkah Frohm - 21 oktober 2013 14:11


Mys bara mys, lite kaffe & brie/salamimacka innan jag ska fortsätta promenaden mot VC där jag ska träffa hemtjänstens sköterska för förlängning av deligeringen..
Nu kom mackorna, nollans , mumms!

.

Av Mikkah Frohm - 21 oktober 2013 11:06


Brrrrr, kall bil, uscha, nåväl mot Birsta, fördriva tiden lite. Hejja

Av Mikkah Frohm - 21 oktober 2013 09:29


Fick nyss höra att de är - 6 ute, stannar nog inne tills jag ska gå & förnya min deligering.
Skulle behöva åka & köpa skor, tyggskorna får nog ställas undan.

Förövrigt, snälla sluta förneka, ärlighet kommer man längst med.
Blir ju bara kaos i slutet om man förnekar,
& kan ju inte vara roligt att bli förnekad?

Tack för en bra helg alla inblandade, ny vecka, nya tag.

Ovido - Quiz & Flashcards