Alla inlägg under september 2014

.

Av Mikkah Frohm - 12 september 2014 12:08


Nu räcker det med plugg för idag, ingen idé för mig att fortsätta när jag märker att krypet i kroppen vill ut. Men det blev 2 timmar iallafall.
Tänkte åh hämta Tyra, men det ska ju Mr göra, tar en promenad med hunden, sen en tur på BC , ungen & mamman behöver lite prylar. Så varför inte passa på när man har massa pengar över för engångs skull?

Av Mikkah Frohm - 12 september 2014 09:44


Lämnade tyra på dagis vid 8, hjälpte mamma på caféet en stund.
Nu plugg & kurera hostan med halstabletter & kaffe. Bra kombo.

Idag är det Mr.F som hämtar lillan, första gången, så hon blir nog jätte glad, pappa tiden är viktig.

Åter till böckerna & stroke uppsats.

HADÉ

Av Mikkah Frohm - 11 september 2014 19:03


Tur man var söt när man var 1 år iallafall.

Av Mikkah Frohm - 10 september 2014 22:05


Tyra & choppe ute på promenad förut idag.
Vi testade se om tyra ville bära väskan själv.
Gick ju bra. Var ju bara tuttar & en banan i.

Av Mikkah Frohm - 10 september 2014 20:02


Gjorde några timmar på caféet medans mamma fick mormor tid med tyra.

Mr.F & jag drog en pizza innan Tyra kom hem, Tyra fick lite pappa tid medan jag åkte på 50-års överrasknings kalas för en arbetskamrat. Paff kvinna ;)
Höll på att få lite allergi shock av alla 4 - benta små liv. Men dock så söta så man var tvungen att ha dem upp i ansiktet.

Lillan sover , Idol på tv.. ja då lutar vi oss tillbaka & känner lugnet.

Imorgon tillbaka till jobbet.

.

Av Mikkah Frohm - 10 september 2014 10:24


Men nu sover båda två på varandra.
Bästa vänner.

.

Av Mikkah Frohm - 9 september 2014 18:10


Såhär snygg är man i någon annans ögon, wow. Såg inte ett skit i dem.

Av Mikkah Frohm - 9 september 2014 08:20


Måste köpa en pincett, snart har jag ett ögonbryn ;) skämt & sido.

Tyra är på dagis, jag sitter & väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara, ovanligt att jag åker på tvätt stugorna!!
Sov sagt jobb till 16, hämta Tyra sen hem & bara andas.

Hosta från helvete, Gah, men det är väl den tiden när alla är hostiga & snoriga.

HADÉ

Ovido - Quiz & Flashcards