Alla inlägg den 8 september 2014

Av Mikkah Frohm - 8 september 2014 22:24


Var trött, tänkte.... lägger mig i sängen.
Booooom pigg. Somnat på den där soffan för många gånger nu att det börjar kännas i kroppen, men bättre köp tror jag inte jag gjort på ett bra tag. Till hemmet iallafall.

Klockan är iallafall ställd om inte lillan vaknar innan, imorgon jobb 7-16.
Var skit härligt att komma tillbaka till jobbet efter massa plugg & skola.
Så jobb denna vecka sen åter till skola nästa vecka. Skönt att validera, men MIKKAH FROHM som alltid skjuter på saker måste se till att plugga så man inte hamnar efter...
Men har gjort allt utom uppsatsen om stroke som ska va inne 30/8, har ett tag kvar på mig så på måndag tänkte jag börja med det.

& helt seriöst skolan har hållit på 8 dagar men ändå känns det som man har mer kött på benen när man kommer på jobbet.
Men det är ju bara bra igentligen.

HADÉ

Av Mikkah Frohm - 8 september 2014 20:54


Halv åtta hos, IDOL & snart BB & sen PH..

Av Mikkah Frohm - 8 september 2014 10:22


Imorse kände jag mig lite som bilden.

Nu lite lunch.

Ovido - Quiz & Flashcards