Alla inlägg den 24 september 2014

.

Av Mikkah Frohm - 24 september 2014 22:03


& jag som trodde det var BB till 23 idag, men tydligen icke. Det kanske är imorgon det är.
Värsta I-Lands problem.

Är spänd inför 1 oktober :)

.

Av Mikkah Frohm - 24 september 2014 19:25


Höst, så mysigt. Tända ljus & mysa i soffan.
Nog för man kan göra det året runt.
Men det är en speciell känsla på Hösten.

Av Mikkah Frohm - 24 september 2014 11:51


Lite energi... Tyra klev upp 3 inatt & tyckte vi skulle vara vakna, 6 imorse så tog hon en PN sen var hon startklar vid dörren & pekade på kläderna, jodå lillan skulle på dagis, tänkte hon skulle få va hemma då jag trodde hon skulle vara så trött, men inte då.
Glad tjej som sprang in på dagis & börja röja på en gång.
Så denna mamma är trött idag, men har fått iväg en ny ansökan till CSN hoppas dom inte nekar igen, har även sett till så dagis avgiften ska bli rätt. 1200 var lite saftigt när man lever på existensminimum nu när man pluggar, men dom hade kollat va jag tjänade innan jag började plugga så då var det inte konstigt att avgiften vart hög.
Så nu verkar allt bli bra igen.. det är inte roligt att oroa sig för ekonomin.
Men snart så åker jag & käkar lunsch med Mr.F , sen hämta hem mitt hjärta för massa mys & lite städ.. för imorgon kommer Olivia.
För nu har bomben slagit ner igen :/

.

Av Mikkah Frohm - 24 september 2014 10:57


Bilder från igår.
Nöjdare Tyra får man nog leta efter, gu' så hon skrattade när vovven åkte dockvagnen.
& att vovven satt/låg kvar är ju ett under.
Best friends.

Ovido - Quiz & Flashcards