Alla inlägg den 2 oktober 2014

Av Mikkah Frohm - 2 oktober 2014 23:02


Bästisarna var ju ute och gick förut idag, frågan vart.. vem gick med vem ? ;)

.

Av Mikkah Frohm - 2 oktober 2014 22:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Mikkah Frohm - 2 oktober 2014 22:48


Dagen har spenderats på caféet, var mycket att göra idag, vi var 4 stycken, krock.. typ hela tiden tillslut höll jag mig vid kassan ;)

Linus följde med oss hem när jag hämtade lillhjärtat på dagis, middag & massa lek.
Sen kom Mr.F & nu utsöndrar han mest snarkningar. Linus for hem för en stund sedan. Xboxet kallade.

Annars är det BB som rullar på dumburken.

Imorgon får lillhjärtat vara hemma från dagis, mysa, även att det går löss på dagis, höll på att klia ihjäl mig när jag såg lapparna. Men änsålänge har hon inga, kollade i lill kalufsen så jag tror hon vart galan på mig.

Nu börjar det. tjoop

Av Mikkah Frohm - 2 oktober 2014 13:31


Slängde nyss i mig lite sen frukost/lunch, att man glömmer äta är kanske inte så bra?


Ovido - Quiz & Flashcards