Direktlänk till inlägg 22 februari 2015

Karma?

Av Mikkah Frohm - 22 februari 2015 21:49


Och ja, jag vet, ni tycker jag är tråkig som slutat skriva om intriger & drama, men just nu känns allt så sjukt jävla bra.
Men visst finns det saker jag stör mig på och framförallt endel personer.
Men jag tänker att allt har sin tid och allt lägger sig i slut ändan.
Jag tror på Karma & mig själv.
Man får väl peppa sig själv lite, jag pluggar 100% , 2 jobb, har världens finaste dotter alla dagar förutom 4 dygn i månaden.
Man kan om man vill, det gäller att puzzla lite & finna en struktur i vardagen, sen att hemmet ser ut som ett bombnedslag var väl en annan femma, men bombnedslaget finns kvar att ta itu med närsom.
Och man lär sig med åren vilka vänner man behöver & består, resten lämnar man bakom sig, man behöver energi inte människor som bara tar & tar & aldrig ger ett skit tillbaka.

Kan helt enkelt skriva att jag verkligen lever min dröm & att 2015 har så mycket att erbjuda. Detta är mitt år.

# Livingthedream #Likeabouzz #Yolo


 
 
Ingen bild

Emelie

22 februari 2015 23:58

Du är så jäkla värd det efter allt som varit!

Mikkah Frohm

23 februari 2015 11:56

Tack Emelie!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards