Alla inlägg den 1 december 2014

.

Av Mikkah Frohm - 1 december 2014 20:52


Idag vart det skor till lillan, unnade även mig själv skor, kan inte gå i converse året om, nog för att jag vill inviga mina nya rosa som en kär vän köpte på intersport's höst rea för 205:- , värsta fyndet.. nedsatta från 699:-
Så dom invigs till våren :)

Av Mikkah Frohm - 1 december 2014 16:09


Bild 1, me & zcillah
Bild 2, me & sarah

Av Mikkah Frohm - 1 december 2014 12:09


1 december, inte bloggat på över en vecka, mycket som har hänt, men inget som inte går att lösa.

Mot birsta & köpa julpynt då min kartong står längst in i förrådet, behövs en hel dag för att ta ut allt & hitta kartongen..
Så när latheten tar över köper jag nytt istället.

Nåväl jag lever iallafall.


Bild sen i fredags!

Ovido - Quiz & Flashcards