Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Onsdag

Av Mikkah Frohm - 23 april 2014 07:13


Ny dag nya tag, lillan tog sovmorgon, fast hon somnade inte förens 23 igår, då väckte jag herrn, då vart det sängen för ovanlighetens skull, somna som en klubbad..
köpte iallafall en ny fondation igår på make up store, kollade på ny lur, men frågan är.. vilken ska jag ha?

Idag blir det lunch hos pappii & träffa faster,det roligt, så synd att all släkt på pappas sida bor i eskilstuna & all släkt på mammas bor från Skellefteå - kiruna.
så frågan är vad gör man i lilla äckliga timrå?

Mötet som vi trodde vat igår kl 15 är idag kl 15, tur jag ringde dit igår, senila föräldrar.
skämt & sido.
Nä vinka av herrn till jobb sen ta tag i dagen.

:-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikkah Frohm - 31 mars 2017 12:13


Av Mikkah Frohm - 10 mars 2017 21:01


...

Av Mikkah Frohm - 10 januari 2017 20:23


Haha, så typiskt av mig. Vet att det är fult att glo.... Kan bara inte sluta.. ...

Av Mikkah Frohm - 9 januari 2017 16:51


Nä, kanske plocka bort granen?

#

Av Mikkah Frohm - 8 januari 2017 15:26

Impulskontroll som en kladdkaka.

Ovido - Quiz & Flashcards